maanantai 9. syyskuuta 2013

Evoluutio: nenäliinasta pussilakanaksi

Me kaikki olemme varmasti joskus miettineet, mistä sänkyihimme lakanat tulevat, tehtaalta? Ehei! Lakanat ovat hieno esimerkki evoluution mahtavuudesta! Ensin oli vain ernu nenäliina joka alkoi hengaamaan muiden ernu nessujen kanssa ja BABAM! lautasliina syntyi ja niin evoluutio jatkoi kulkuaan.
Pointsit Patsille hienosta kuvasta (löytyi tutkiessa vanhoja tiedostaja)








Huh Huh!
Viime viikosta selvitty hengissä ja pelinkin mukavaisasti saapui.
Mokomalla kesti ikuisuus saapua, mutta kyllä kannatti, koska pelit myytiin kaupoista heti loppuun. Plus sain aivan ihanaa lisämateriaalia jota olen hiplaillut koko viikon ihan kikseissä (*/////∇/////*) <---tosi nörö
Ahhh!~~<3 Jokin niiin kaunis peli.
Tuli siinä tippa linssiin, kun postimies antoi paketin käteeni.














Katsokaa ihmeessä traileri
Itse olin tavallinen nörönössöni ja porasin traillerin/opening ajan.
Teille jotka ette tunne minua henkilökohtaisesti, olen armoton Square Enix fani ja pidän heidän töitään elävinä taideteoksina joita kunnioitan syvästi, joten en suosittele tulemaan aukomaan päätään yhtiöstä/peleistä minulle ellet halua ikuista vihamiestä ^(`ω´ )^ψ

Tuota noin . . . . . sitten asuihin. . . .uuumm. . . .
Nyt kävi pieni hassuinen juttunen. . .  että ne vähän niin kuin jäi.
No eihän sille voi mitään jos on niin kikseissä pelistä, että unohtaa syödä ja nukkuakkin. 
Yksin kertaisesti olen ollut koko viikon nenä kiinni näytössä pelaamassa.
Eikä siitä voi yksin minua syyttää, on vain niin mukavaa, kun viimeinkin on löytänyt aivan mahtavaa peliseuraa.
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni todellakin tyytyväinen ympärilläni pelaaviin ihmisiin. 
Kyllä huomaa eron ilmais- ja maksavan pelin välillä.
PWI on täynnä räyhääviä ihmisiä jotka aukovat päätään jos teet mukamas jotain väärin jonka takia räyhääjä kuolee, vaikka syy olisi ihan selvästi räyhääjän omamoka. Ja sitten nämä ihmiset jotka kiusaavat oman liittonsa ihmisiä niin, että pelaaja raasut päättävät kokonaan lopettaa pelaamisen tai lähteä liitosta. Olen niin pettynyt ihmisiin PWI:ssä, että päätin lopettaa, vaikka kyllä sydämmessä kirpaisi luovuttaa rakas Silviya Archer siskon huostaan ja niiden ihmisten joiden kanssa pelasin ja pidin hauskaa West Gatella, minun tulee todellakin teitä ikävä  ( ;A; )/~~<3














"But every end marks a new beginning"

Mutta vanhan loppuessa jotain uutta tulee aina tilalle, ja niin alkoi uusi elämä Ragnarok servulla ihanien vanhojen ja uusien ystävien kanssa seikkaillen! Eikös olekkin söpöt kisu hahmot? (///w///) 
Patsin Monk ja miun pikkuinen White Mage \( ^3^ )/

Ja tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen . . .  seuraava isotöisempi asuni. Yksin kertaisesti rakastan Final Fantasy XIV Realm Rebornin Job asuja joten haluan tehdä jonkin niistä, mutta en osaa valita vielä minkä.
Vaihtoehdot ovat White MageBlack Mage tai Scholar . Tiedän, että Patsi haluaa tehdä Monkin joten sitä en tee.

Mutta ne saavat jäädä päähän muhimaan siihen saakka kunnes Caius ja Noel on hoidettu pois alta. Mutta toki ihmiset voivat jo nyt kertoa, mikä asu noista olisi kivoin.

Mutta nyt kipitän tekemään Caiusia, enää vajaa viikko aikaa saada asu valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti